vineri, 12 februarie 2010

Prefata

Am dat nastere acestui blog in momentul in care in cadrul corporatiei mele @all devenea din ce in ce mai des o tragica asemanare cu @all-ul pustilor de pe messenger.

Iata si mass-ul care m-a inspirat total si a dat nastere acestui blog:

Urgent. Andreea TUDOR - fata nou nascuta a unui profesor de la Colegiul National Henri Coanda Bacau - are nevoie urgenta de sange B3 NEGATIV . Sotia lui a murit la nastere saptamana trecuta. Poate se gaseste cineva... Va rog sa trimiteti mai departe pana se gaseste o persona ce poate si doreste sa salveze acest bebelus. Numarele de telefon le aveti aici : 0741 864 495/ 0765 262 424 Scuze pt deranj si dati mai departe, va rog ... Prof. Irina

Un comentariu:

  1. Da,tare mesajul ăsta, eu l-am primit în dec. 2010., dar am văzut că circulă din 2009

    RăspundețiȘtergere

 
 
Copyright © massuri pentru mase
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com